Ett ovanligt problem är att det inte går att spara lösenordet för inkommande e-post.
Den förklaringar som jag hittat är att “checksummor” blivit fel i Windowsdatorns register över inställningar. Det är alltså inte ett fel i servern och det är inte fel lösenord som är sparat i Outlookinställningarna utan det är Windows som tror att det är fel lösenord.
Det finns två bra metoder att kringå detta problem:
- Metod 1 – byt lösenord för tjänsten, kontakta leverantören och be dem ändra tex lösenordet för ingående e-post om det är här problemet uppstår. När det nya lösenordet sparas skapas en ny checksumma som förhoppningsvis stämmer.
- Metod 2 – byt e-postklient, rekommenderar Mozilla Thunderbird
Microsoft har ett eget förslag på lösning men inget jag rekomenderar, möjligen om det är andra problem som inte går att lösa kan man följa denna anvisning: https://support.office.com/en-us/article/Repair-Outlook-Data-Files-pst-and-ost-25663BC3-11EC-4412-86C4-60458AFC5253?ui=en-US&rs=en-001&ad=US
Once practice a several of the posts against your blog cutyrnrle, and so i actually such as manner of posting. My partner and i bookmarked as their favorite them to make sure you a take note of online site listing and are verifying again before long.